۱۳۹۷ فروردین ۲۶, یکشنبه

افزایش رتبه سایت

 

افزایش رتبه سایت

افزایش رتبه سایت از همان ابتدای راه اندازی و طراحی سایت به عنوان مهمترین معیار کمی و کیفی برای تمامی صاحبان کسب و کار اینترنتی و مدیران سایت مطرح بوده است. یکی از مهمترین معیارها برای رتبه سایت می توان به رتبه سایت در الکسا و رنک سایت در گوگل اشاره نموده که بسیار حائز اهمیت است و تمام افرادی که به نوعی با کسب و کار اینترنتی درگیر هستند مایلند تا سایت خود را به رتبه های بهتری نسبت به رقبا برسانند.
در این راستا شرکت طراحی وب سایت فانوس با استفاده از روش های متنوع و نوین در افزایش ترافیک سایت به طور خارق العاده و تضمینی رتبه سایت شما را در الکسا کاهش می دهد و با توجه به نوع پلتفرم درخواستی توسط شما رتبه سایت را درگرگون خواهد کرد.

زمانبندی افزایش رتبه سایت:

تایم زمانی ما برای افزایش رتبه سایت در دوره های 2 هفته تا 6 ماه مطابق با استراتژی سایت شما امکان پذیر است.

روش کار ما برای افزایش رتبه سایت:

1- تبلیغات پاپ آپ

در این روش تیم فانوس وب برای صفحه مورد نظر و درخواستی شما کد های پاپ آپ جاو اسکریپت ساخته و در سایتهای پربازدید دانلودی و تفریحی قرار می دهد، به طوریکه کاربران این سایتها با توجه به درخواستشان از سایت مورد نظر، صفحه شما به طور ناخواسته باز می کنند و در صورت تمایل و جذابیت وارد سایت می شوند.

2- تبلیغات کلیکی

در این روش گروه طراحی سایت فانوس وب با توجه به تجربیات چندین ساله، سایتهای مرتبطی با کسب و کار شما شناسایی نموده و بنرهای تبلیغاتی را در اینگونه سایتها به نمایش در می آورد و بالتبع با توجه به نیاز کاربران این سایتها بر روی بنر تبلیغاتی کلیک شده و وارد سایت می گردنند.

3- رپورتاژ آگهی

در این سبک کار، ما مطابق با استراتژی و شیوه کار شما، مقالاتی سئو و لینک شده به سایت در شبکه های اجتماعی و سایت های پر بازدید خبری و مرتبط با کسب و کارتان قرار می دهیم.

4– تبلیغات بنری

در این مدل تبلیغات ما اقدام به تولید و ساخت بنرهای جذاب گیف و اجرای آن در سایت های پر بازدید خبری و دانلودی مرتبط با کسب و کاراینترنتی تان می نماییم.

5- تبلیغات متنی

دریافت لینک های فالو از سایتها و انجمن های مرتبط با کسب و کار شما

6- ایمیل مارکتینگ

ارسال انبوه ایمیل به مشتریان بالقوه مطابق با محصولات و خدمات کمپانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر